Årets julklapp

Jultider börjar närma sig och det är lite svårt att ta till sig när man sitter på Fiji och lapar sol hela dagarna. När vi frågade vår chauffören som plockade upp oss vid flygplatsen hur vädret hade varit senaste tiden så svarade han sorgset: It's not very hot right now, only around 37-38 degriiis...but it can bii around 48. Detta värmeslag är ju såklart inget problem ni behöver oroa er för. Något som jag dock vet oroar många i dessa tider är vilka julklappar de ska köpa till sina nära och kära. Då kan jag berätta för er att det vet jag. Årets julklapp är :



Au$tralien$ka Dollar$. Så vet inte vad du ska köpa så är det här ett säkert kort. Tydligen så tar de slut väldigt fort så skynda dig, själv har jag inte sett några på 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah fan vilket smart drag jens!

hoppas dom slanger in lite pengar pa ditt konto!

uppe i cairns skiner solen oxa, bara sa ni vet! igar akte jag wakeboard! saja!

hare gott

kram

2008-12-15 @ 07:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0