Äldst är störst

Sista tiden i Auckland fick Kalle för sig att han skulle brottas med pappa Jens. Dum idé förstår ju vilken idiot som helst. Men inte Kalle. Jag försökte såklart hålla igen på mina krafter och bortsett från ett litet köttsår så tycker jag att jag lyckades ganska bra. Det jag inte kunde kontrollera lika bra var min dåliga hygien. Kalle åkte på en blodförgiftning av min fysiska kontakt. Inga könisar här inte, däremot så kan man räkna med en dödlig blodförgiftning om man kommer för nära.




Kalle försöker hålla skenet uppe in i det sista. Det är dock bara en fasad. Alltihop. Vad som inte riktigt syns på bilden är att han gråter inombords. Han kommer aldrig kunna rå på mig och det har han nu insett. Skäms inte Kalle.



Jag var tvungen att ta reda på det jag hade ställt till med. Väldigt glad över att det inte var värre. Vågar inte ens tänka på hur det hade kunnat sluta om jag inte hade varit bunden medans vi slogs.



Hur kunde en snabb rutinkontroll bli 5 nätter. Ja, jag vet inte men både jag och Pelle har våra misstankar. Det serverades mat!



Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah men vafan!!!!

kalle för helvete.. men som sagt, om det fanns mkt mat på sjukhuset så förstår jag varför han bad sjuksyster att få stanna lite längre, eller så kanske syrran va en KICKA??

2009-01-23 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0