Nevis

Ja, vad händer här borta annars då?Inte allt för mycket. Imorgon ska jag ut och hoppa lite Bungy Jump. Inget märkvärdigt. Det är bara runt 134 meter. Jag är inte det minsta skakis och tycker inte ens att det är värt att skriva om egentligen. Jag menar...hur hemskt kan det vara. 8,5 sekunders falltid (Om allt går som det ska, känner på mig att de kanske kommer bjuda mig på 10 och en tugga sandstrand). Utifall jag skulle överleva detta så har jag sett till att boka in en fallskärmshoppning på söndag och lite annat tok där emellan. Hörs imorgon igen. Kanske.





Kommentarer
Postat av: Milla

Tokus! ;) Nu blir jag ju lite nervig här hemma! men, hoppa fallskärm ahhhh....

2009-01-22 @ 12:51:10
Postat av: Malin

Väntar förhoppningsfullt på filmen! Förhoppningsvis får laddar du upp den även om det tar 12 timmar.. Hoppas det var lika kul som det ser ut:)Det verkar vara hopplöst att få kontakt med dig i annat fall..

2009-01-23 @ 05:06:06
Postat av: lisa

ååååh jag vill oxå!!!

hoppa en gång för mig med vettja! ;)

kram

2009-01-23 @ 22:57:36
Postat av: hogge

du är lika tuff som mig

2009-01-24 @ 03:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0