Tack för mig så länge...

Som många av er redan vet så befinner jag mig numera inom Sveriges gränser. Jag har haft 7 helt otroliga månader som jag aldrig kommer glömma. Det har varit sjukt kul för mig och jag hoppas att det har varit kul även för er att följa denna resa.

Vad som händer med bloggen närmaste tiden beror på vad "Rizzto", "Bruno" och andra vänner lyckas ställa till med under kommande fester. Skulle de mot förmodan växt upp och blivit ordentliga under min lilla utflykt så får väl nästa inlägg bli när jag lämnar landet nästa gång. Nästa resa är redan planerad och även om det kommer dröja ett tag tills den blir verklighet så hoppas jag att ni kommer följa mig även då.


Tack för mig


Jens Gregor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken resa ni gjort!! Det kommer kännas lite tomt utan din blogg ett tag.. Vi kanske se i stugan, Gävle eller Sundsvall??

Tack för alla härliga skratt.

Hälsa mamma och pappa.

Må så gott.

Mvh Anneli Ridevall och Jonas Hellström.

2009-03-29 @ 23:02:25
Postat av: Anonym

Jag har följt med på din resa, hela tiden.

Kommer att göra så även nästa sväng....Sedan är det kanske du som får följa med på MIN via bloggen!!!!!!!Vem vet?

Du är välkommen hit,när du vill.Moster

2009-03-30 @ 08:12:55
Postat av: Sara

Värsta luret, I´m impressed! Hoppas det känns någorlunda okej att vara hemma i kylan igen. Välkommen hem!

2009-03-30 @ 09:31:38
Postat av: Märy

Hörru..kan du inte skriva lite tankar och funderluringar över hur det är att vara hemma eller annat?



Det verkar ju inte som om Kalle kommer att lansera sin blogg den närmsta tiden så kanske du kan axla den manteln och döma ut lite folk?



:)

2009-05-19 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0