Back in Sydney

Sen en tid tillbaka så befinner vi oss i Sydney. Igen. Det var ju i denna fantastiska stad som resan tog sin start för en sisådär 2,5-3 månader sen. Direkt vid ankomst så packade vi iväg våra arslen till Manly som ligger i norra Sydney. Strosade runt där några dagar innan det var dags att återigen dra vidare. Vi tröttnade på hostellivet och bestämde oss för att fixa det boende vi egentligen förtjänar. Vi bor nu i det mansion ni kan se på bild nedanför och vi bor där själva. Hela huset är vårt. Skulle jag ge mig ut på en morgonpromenad så är det inte alls omöjligt att jag springer in i Nicole Kidman som också har ett hus här i krokarna. Tror faktiskt jag ska ta och göra det nu direkt. Vem vet, mitt nästa inlägg kommer kanske bli en rapport från min kväll med Nicole. Skulle även kunna bli något helt annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0