Min älskling på besök

Vi har det då för bra här borta. Vi ser helt otroliga saker, vi får göra massa grymma grejer, vi har ett väder som för det mesta är riktigt skönt, vi träffar riktigt sköna människor från världens alla hörn och ibland så får vi avsluta våra dagar med att sitta på en strand med en kall bira i handen och se hur solen försvinner i horisonten. Trots allt detta så har jag ofta slagits av tanken att det är något som fattas. Tills nu. Vi har ju på senare tid varit en härlig trio som har dragit runt här borta. Denna trio förvandlades häromdagen till en kvartett då Lisa anslöt till vår grupp. Lisa är en väldigt fin och trevlig tjej måste jag säga. Hon kom in i vår grupp med ett stort leende på läpparna, hälsade med en skön Jämtlänsk dialekt och tog oss med storm. Nu skulle du kanske kunna tro att det är kärleken som har fattats i mitt liv och att den äntligen hittat mig. Kan då meddela att så inte är fallet. Det var den överraskning Lisa hade med sig som var den saknade brickan i spelet, det sista trappsteget i trappen eller min shalotten på laxen. Hon hade tagit med sig en av mina allra bästa vänner hela vägen hemifrån Sverige. Let me itroduce to you...one of my best and oldest friends: Bea





Tog en tur med färjan för att kika in operahuset och lite andra roliga ställen



Bea behövde jobba lite på brännan. Efter att ha smörjt in varann så drog vi ner till stranden.



Jag var trött efter dagens aktiviteter och tog en powernap. Jag försökte i alla fall medans Bea hoppade runt och bråkade hela tiden.



På kvällen var det dags att ta del av stadens nattliv. Vi drog ett shotsrace och det blev en ganska hård kväll.



Vi var som ni kan se rejält slitna dagen efter. En latte och en muffins fick dock fart på oss tillslut.

Kommentarer
Postat av: Mijah

Hej!

Jag jag förstår och ser hur jobbigt ni måste ha de... =) Passa på att roa er nu innan bea "gör slut" (ta slut) // mijah

2008-11-28 @ 19:43:12
Postat av: Delikatessfabriken

Hejsan !



Du har insett fördelarna med våra produkter. Kvaliten och förpackningen, vi kan och vi vill vara med överallt.

Superhärliga bilder !

Vi önskar dig en fortsatt trevlig resa och vill gärna med att du hör av dig då du kommer hem :)

2008-12-05 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0