Similan

På senare tid har det hänt ganska mycket mer än det som rapporterats om nedan, jag väljer dock att ta en sak i taget. Ligger lite efter just nu men det vet ju egentligen inte ni så mycket om har jag kommit på.
Vissa av er där hemma kanske gillar att dyka, vissa av er kanske gillar mig. Kan då berätta att jag ska ut och dyka kring Similan öarna i fyra dagar nu och bo på båt. Om du blir avundsjuk eller orolig är upp till dig.
Hör av mig om några dagar igen. Då kommer det finnas mycket att berätta misstänker jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för gratulationen! Var rädd om dig när du ute och dyker, glöm inte syrgastuben! =)

2009-02-23 @ 20:48:44
Postat av: lisa

jens, fördålig uppdatering på denna sida nu jöö!

här sitter man i umeå och gräver ner sig i plugg och bara hoppas på att få skratta åt din blogg.. MEN ICKE!!!!skärpning

2009-02-28 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0