Äventyren fortsätter

Jag var för ett tag sen tvungen att lämna Fiji och det var såklart lite trist eftersom jag har trivts så enormt bra där. Nya äventyr stod på programmet. Jag skulle för en kort tid lämna mina vapendragare Kalle&Pelle för ett möta upp vänner från förr i Sydney -  Malin,Camilla & Sara.



Vi har varit på sightseeing med färja. Det är en mycket facinerade stad med vackra miljöer och alla intryck efter resan har disskuterats frekvent.



Ja vi har ju firat nyår i Sydney också. En enorm upplevelse som jag aldrig kommer glömma. Stämningen var på topp hela dagen, här sitter jag och fester tillsammans med Camilla



Malin var också med i firandet. Tjohoo



Såklart Sara ville vara med och skåla. Så här höll hon på hela kvällen och var till och från nästan lite jobbig med alla sina tal och skålningar.



Milla äter kakor. Körde höger-vänster på bira och chocolate chip hela dagen.



Som ni förstår så var vi rejält slitna dagen efter. Det blev en lugn dag. Här ligger Malin och tittar på film.

Ja, Sydney har varit en grymt kul utflykt och detta är såklart bara ett axplock av allt roligt vi har gjort.

Snart drar min resa vidare till New Zeeland, biljetter är bokade och tidigt den 5:e landar jag i Auckland. Fram till dess ska vi försöka maxa schemat med fler äventyr så håll i er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0