Cambodia

Då är det snart dags för nästa anhalt på resan. Inom några timmar, ett halv dygn eller vad det nu blir så börjar min nya resa. Sen Kalle drog har jag mest chillat och glidit runt. Nu är det dags att mitt äventyr på egen hand startar så jag styr min kosa mot Cambodia. Jag vet inte hur det kommer lösa sig med internet på den andra sidan gränsen men jag hör av mig när jag får möjlighet till det.


Jag är även i planerartider just nu. Den 24 smäller det. Då når resan 200dagarsgränsen. Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra denna dag men något lite extra hoppas jag kunna styra upp. Tar gärna emot förslag. Det bästa jag har kommit på hittills är väl att jag kan köpa en öl för varje dag jag har varit borta. Hitta ett trevligt ställe att sitta på och sen ge "Enmansfestivalen" ett försök. Jag har de tre senaste timmarna försökt att räkna ut min egen kroppsvolym för att se hur många öl jag rent fysiskt skulle kunna få i mig. Det enda jag har kommit fram till är att jag inte är så jävla vass på matte. Som den empiriker jag är tänkte jag helt enkelt ta reda på det istället. Resultat beräknas offentligöras runt den 26.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0