Phnom Penh

Efter ett antal timmar på en buss så sitter jag äntligen i Cambodia, närmare bestämt Phnom Penh. Internet visade sig vara en ganska enkel nöt att knäcka, idag i alla fall. Har egentligen inte så mycket att komma med just nu. Kommer resa på egen hand i några dagar till innan jag ska möta upp lite folk från förr. Kan bli kul även om jag var inställd på att resa själv ett tag nu. Jaja, jag återkommer väl när det har hänt lite mer än en bussfärd.



Det ser lite pampigare ut utifrån. Ni som har varit i Thailand och tycker att det är skitigt på sina håll skulle nog inte gilla Cambodia allt för mycket. Med tanke på hur min packning luktar just nu så tycker jag mest att det är ganska skönt. Jag och Cambodia kommer nog komma rätt bra överens känner jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara tala om att jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig och din resa.Jag ska också resa,mycket och långt bort,............någon gång i framtiden.ha det gott.Moster

2009-03-24 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0