Time to say goodbye

Snart är det dags för Kalle att bege sig hem till kalla Sverige igen. Den 20 mars stiger han på planet som skall ta honom hem. Vi har under resans gång välkomnat & tagit farväl av många nya människor som har gjort vår resa till den otroliga upplevelse vi hade hoppats på den 6 september 08' när vi steg på planet på Arlanda. Nu är det dags att vinka av Kalle som har varit, bortsett från Er, mitt enda fasta resesällskap under hela resan och det kommer bli ett speciellt farväl. För första gången på sju månader kommer jag vara helt själv. Det är en otrolig resa vi har gjort tillsammans och för mig fortsätter den snart på egen hand. Även om vi har haft det makalöst bra de senaste månaderna så tror jag inte att allt gott ligger bakom mig. Framtiden kommer förhoppningsvis bjuda på minnesvärda upplevelser och förhoppningsvis kommer jag stöta på ännu mer nya människor att dela dessa upplevelser med. Den framtida reseplanen är inte spikad i detalj men efter att ha spenderat en ganska lång tid i Thailand nu så känns det som det är dags för något nytt. Kambodja, Vietnam och Laos står det på biljetterna. Vad jag lyckas hitta för äventyr visar sig och jag hoppas Ni kommer fortsätta resa med mig. Men Först ska vi se till att våran sista tid i Thailand blir ett "Happy ending".


 


Kommentarer
Postat av: lisa

GRYYYYM!!!!!

ha det grymt nu sista tiden!!

2009-03-15 @ 16:17:31
Postat av: hogge

kanonbra film fast lite deppig

2009-03-15 @ 20:40:46
Postat av: Milla

Men men men, alldeles alldeles underbart....!!!

2009-03-16 @ 08:33:26
Postat av: mams

En helt ego känsla är att jag tycker det ska bli skönt att du kommer hem snart! kramis

2009-03-16 @ 15:50:21
Postat av: Märy

ryser lite..oerhört härliga bilder!

Man blir bara sugen på att säga upp sig imorgon och dra iväg..



Njut av den sista tiden nu och ta hand om dig på egen hand (fast inte handen..eller eh.. äh, du vet vad jag menar!

Hälsa Henke/Kalle trevlig resa hem :)



Också som vanligt är du ju helt störd (men roliga inlägg) :)

2009-03-19 @ 13:01:51
URL: http://husbloggarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0